Retourneren en klachten
U mag producten of de bestelling retourneren binnen 14 dagen, mits onbeschadigd en ongeopend. Je betaald zelf de kosten voor het retour zenden van de bestelling of producten.
Wil je een product of bestelling retourneren? Lees dan onderstaande informatie goed door:
Binnen 14 dagen na ontvangt dien je het product aan ons te retourneren. Voorafgaand laat je schriftelijk aan ons weten dat je een deel of je gehele bestelling wil retourneren. Bewaar altijd de track and trace code van de retourzending.
*De producten dienen ongeopend te zijn om het artikel te kunnen retourneren. Indien producten toch geopend retour gestuurd worden, kunnen wij deze niet vergoeden.
*De retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze worden niet vergoed door Dropgoedkoop.
* Wanneer je een deel van je bestelling retourneert, zal je enkel de producten vergoed krijgen die je retour stuurt.
* Wanneer je de gehele bestelling retourneert, zal je ook de verzendkosten voor de heenzending vergoed krijgen. (Dus niet de retourkosten)
* Bij een klacht over een product, beschadiging of verkeerde levering, dien je altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen.